инфраструктура Киева
27.04.2010 Відкритий лист
Президенту України Януковичу Віктору Федоровичу
Прем’єр-міністру України Азарову Миколі Яновичу
Голові Комітету Верховної Ради України з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства та регіональної політики
Рибаку Володимиру Васильовичу
Голові Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва та місцевого самоврядування
Омельченко Олександру Олександровичу
в.о. Начальника Головного Управління містобудування,
архітектури та дизайну міського середовища
Броневицькому Сергію Петровичу
Шановне панство!
Рік тому, в квітні 2009 року я звернулася до Головного Управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища та надала всі необхідні документи для погодження функціонального призначення приміщення №7 за адресою Лаврухіна,3 у Деснянському районі м. Києва, інвестором якого я являюсь. За цей період я неодноразово зверталася письмово до Головного Управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища та ходила особисто в прийомні години до юриста, який повинен був вирішите питання функціонального призначення мого приміщення в одномісячний термін. Я писала запити та скарги на ім’я в.о. Начальника Головного Управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища Броневицького Сергія Петровича.
01.04.2010 я отримала лист від Головного Управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища за №06-4135, в якому мене просять надати до канцелярії обґрунтовуючи матеріали.
Прошу підняти і перевірити канцелярію Головного Управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища, в яку я ще рік тому здала заяву з описом всіх наданих мною необхідних документів для вирішення питання про функціональне призначення приміщення, яке належить мені.
Ігнорування моїх заяв та прийняття по них законного рішення, на мою думку, пов’язане з моєю громадською і політичною діяльністю. В травні 2008 році я балотувалася в мери Києва. І тоді і зараз вважаю діяльність нинішньої Київської міської Адміністрації, її керівника та його заступників антинародною, такою, яка руйнує місто, його інфраструктуру та підриває авторитет України в світі. На що я неодноразово звертала увагу громадськості на своїх сайтах http://www.groisman.com.ua/, http://www.baby.org.ua/ та в газеті «Київ єврейський», співзасновником якої я являюсь (свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації,серія КУ № 476-115Р от 02.04.2009 р.), звідки вона розповсюджувалася в вітчизняні та зарубіжні ЗМІ.
З 2009 року я обрана Президентом Української незалежної ради єврейських жінок, яка є членом Міжнародної ради єврейських жінок, яка об’єднує діяльність жіночих організацій 48 країн світу в боротьби за права жінок, жіноче лідерство, боротьбу проти насильства та торгівлі жінками та дітьми. Моя правозахисна діяльність неодноразово викликала моральний і фізичний тиск на мене та на організації, які я очолюю (псування майна, безпідставне відключення електроенергії та інші негаразди).
Вважаю ігнорування моїх законних звернень з приводу визначення функціонального мого приміщення перешкоджанням моїй громадській та правозахисній діяльності. Прошу прийняти відповідні міри та вирішити дані питання, а також захистити мене від утисків, які я зазнаю з боку однієї із структур Київської міської держадміністрації – Головного Управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища.
В разі і Вашого ігнорування буду звертатися до міжнародних правозахисних організацій.
Копію листа Головного Управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища додаю.
З повагою, Елеонора Гройсман
Громадянка України,
мати двох дітей
киянка в тринадцятому поколінні
Президент Української незалежної ради єврейських жінок
Віце-президент Українського Форуму України
Президент Громадської організації
«Група підтримки екологічного усвідомлюваного батьківства «Фенікс»
та Сімейного клубу «ЭЯ»,
Віце-президент Асоціації неурядових громадських організацій
Член Спілки журналістів України,
Акредитована при Верховній Раді
Керівник програм з захисту громадянських прав євреїв України
Кандидат в мери Києва на виборах 2008 року
Представник в Україні Координаційної Ради об’єднаннях організацій російських співвітчизників Нідерландів
Представник в Україні Центра російськомовних євреїв Бенілюксу
Засновник та видавець журналу «Спецназ для родителей»
та співзасновник газети «Київ єврейський»
автор п’яти книжок з питань материнства й дитинства
___________________________
22.04.2010 Первые победы киевских автомобилистов.
14 февраля 2010 года Элеонора Гройсман направила открытое письмо руководству страны о противоправной деятельности владельцев парковок Киева и предложила автолюбителям присылать жалобы о нарушении их прав со стороны парковщиков. Подробнее:
http://www.groisman.com.ua/novosti/vidkritij-list-kerivnictvu-ukraїni
Это письмо также опубликовано в газете “Киев еврейский”
http://www.groisman.com.ua/gazeta-kiev-evrejskij/vypusk-2
Сегодня киевские автолюбители могут праздновать первую победу.
Окружной административный суд г.Киева признал противоправным абзац 1 пункта 31, которым предусматривается, что в случае полной или частичной неуплаты сбора за парковку и стоимости услуг по содержанию площадок для платной парковки оператор имеет право препятствовать выезду транспортного средства с площадки путем применения специальных устройств-шлагбаумов или технических средств для препятствования выезду.
Мы будем продолжать отстаивать права киевских водителей и не давать превращать их в объекты наживы.
_____________
31.03.2010 Якщо дивитись хазяйським поглядом на Київ.
Ось дві речі, що попали мені сьогодні на очі.
Перша, це тильна сторона Маріїнського Палацу. Її добре видно з Верховної Ради. Але вона не видна киянам й гостям міста, що приходять до Маріїнського парку відпочити й подивитись на Палац. А якщо не дуже видно, то й ремонтувати її не обов язково?
А друга річ – це вивіска поважного державного органу напроти Верховної Ради. Навколо міліціонери, депутати, держслужбовці. Камера встановлена. А вивіска ледве тримається.
Прем’єр-міністр Микола Азаров доручив профільним міністерствам і відомствам почати “генеральне прибирання” країни в рамках підготовки до святкування Дня Перемоги.
Про це він заявив, відкриваючи засідання уряду.
“На поточному тижні всі країни повинні почати, так би мовити, генеральне прибирання. Саме час упорядкувати будинки, почати ремонт доріг, прибирання дворів, парків, скверів, лісів і лісосмуг”, – сказав Азаров.
Справді, генеральне прибирання вкрай необхідне.
_____________________________________________________
30.03.2010 Вимоги водіїв тролейбусів частково задоволені
Вчора я писала про прес-конференцію в УНІАН.
Після неї, коли проблеми водіїв стали відомі широкій громадскості, послідували позитивні зміни.
Вимоги водіїв тролейбусів частково задовольнили.
29 березня, після проведення попереджувальної акції Національного форуму профспілок і колективу київського тролейбусного депо №2, працівникам депо погасили всю заборгованість по зарплатах за лютий. Виплата заборгованості відбувалася вчора до пізнього вечора та, частково, сьогодні вранці. Крім того, адміністрація підприємства пообіцяла протягом трьох днів розпочати виплату зарплат за березень.
Голова Національного форуму профспілок України Мирослав Якібчук вважає, що ліквідація заборгованості є результатом солідарної позиції самих працівників депо та профспілкового об’єднання, які спільно провели акцію протесту. На його думку, в умовах економічної кризи та політичної нестабільності єдиним механізмом захисту прав трудових колективів є дієві справжні профспілки.
Також М.Якібчук повідомив, що, оскільки вимоги щодо виплати зарплат працівникам депо №2 виконуються, ініціативна група водіїв та НФПУ розглядає можливість перенести запланований на 5 квітня страйк на тиждень. За цей час буде змога оцінити, наскільки керівництво депо готове виконувати низку інших вимог колективу.
Зокрема, йдеться про повернення премій і надбавок, без яких зарплати водіїв знизилися вдвічі – до 2000-2200 грн. на місяць. Також працівники депо вимагають оптимізації системи наркологічного контролю, облаштування їдалень на маршрутах і повноцінного забезпечення депо запчастинами, оскільки близько 80% рухомого складу є аварійними машинами.
Національний форум профспілок проводить власне розслідування порушень прав працівників тролейбусного депо №2. НФПУ володіє інформацією, що може стати матеріалом для кримінальних та адміністративних справ – зокрема, з приводу створення штучної заборгованості із зарплат та порушення вимог безпеки праці з вини адміністрації підприємства, а також створення неналежних умов праці та побуту найманим працівникам.
__________________________________________________
29.03.2010 Заминированная школа или ложный вызов.
Сегодня была парализована работа киевской школы №219, которая находится на Оболони возле одноименного метро.
Со слов одиннадцатиклассника: «Мы были на уроке, когда в школьный двор въехала машина с людьми в масках». Через некоторое время на улицу вывели первые классы, потом еще малышей постарше. Кто-то из наших сказал, что это теракт. Мы начали кричать, что все умрем и надо спасаться самим. Тем более, что у нас замена. И могут про нас забыть и не дойти до нашего кабинета, чтобы эвакуировать наш класс. Мы быстро собрались и выбежали в школьный двор».
Вначале учеников организованно построили по классам на школьном стадионе. Машины продолжали съезжаться. Приехала пожарная машина. Потом несколько милицейских машин. Опрашивали учеников. Пошли слухи о том, что неизвестный позвонил в милицию и сказал, что школа заминирована.
В школу никого из учеников не пускали. Стройные ряды учеников со временем начали перемешиваться. Дети разбрелись общаться по стадиону. Они звонили друзьям и родителям и взволнованными голосами рассказывали о происходящем. За младшими начали приезжать родители и забирать их домой. Через несколько часов старшеклассников тоже распустили по домам. К школе подъехали машины с людьми, которые вели специально обученных собак.
___________________________________
29.03.2010 Київські водії страйкують.
29 березня з 5.00 до 10.00 водії тролейбусно-експлуатаційного депо №2 міста Києва та Національний форум профспілок України провели попереджувальну акцію проти систематичної затримки зарплат працівникам депо та інших порушень їхніх прав. Про це повідомив голова Національного форуму профспілок України Мирослав Якібчук під час прес-конференції у Києві.
В акції взяла участь половина зміни водіїв та контролерів депо – загалом близько 80 чоловік. Керівництво тролейбусного парку №2, котре всіма силами намагалося перешкоджати акції, частково поповнило маршрути за рахунок працівників інших депо й пенсіонерів, які виїхали переважно на машинах, що перебувають в аварійному стані, тим самим поставивши під загрозу життя киян.
Разом із тим, іще на етапі підготовки до попереджувальної акції водіїв вдалося добитися виплати більшої частини боргів із зарплати колективу підприємства (до 70% від загального боргу). Так, дізнавшись про наближення акції, у п’ятницю 26 березня керівництво тролейбусного депо №2 повністю виплатило колективу зарплату за січень та частину – за лютий (60-70%). Оскільки вимоги ініціативної групи задоволені лише частково, працівники депо залишають за собою право на страйк і дають адміністрації тиждень на виконання інших вимог.
Під час прес-конференції голова ініціативної групи водіїв депо Олександр Корнієнко та представник НФПУ на підприємстві водій Володимир Біскубський нагадали про низку системних вимог транспортників, головні з яких такі:
1. Повернення рівня оплати праці 2008 року.
Починаючи з січня 2009 року, водіїв депо позбавили премій та інших можливостей законно забезпечувати свої фінансові потреби. В результаті, їхні зарплати знизилися вдвічі і на сьогодні становлять 2000-2200 грн. на місяць, та й тих не платять вчасно. Навіть тих водіїв, хто працює в депо понаднормово, адміністрація оформлює як «сумісників», внаслідок чого вони, перепрацьовуючи, отримують навіть менше звичної зарплати. Це пряме порушення вимог Кодексу законів про працю.
2. Повернення дієвої системи наркологічного контролю та їдалень для водіїв.
За рішенням адміністрації депо, з початком фінансової кризи звільнено всіх наркологів, що працювали на кінцевих станціях маршрутів, тому водії змушені перед зміною проходити наркологічний контроль у самому депо, звідки потім вирушають на місце перезмінки, витрачаючи свій особистий час, який їм не оплачується. Крім того, на маршрутах ліквідовані або здані в оренду всі колишні їдальні, де харчувалися тролейбусники. Тепер водії та інший персонал працюють у принизливих умовах.
3. Ліквідація порушень безпеки праці на тролейбусних маршрутах Києва.
Передача зміни одними працівниками іншим організована неналежним чином: вона відбувається безпосередньо під час роботи водія та кондуктора, без заїзду на територію тролейбусного парку. В результаті, під час перебування тролейбуса на зупинці чи кінцевій водій та кондуктор змушені відключити тролейбус від електропостачання, що є порушенням правил перевезення пасажирів.
5. Повноцінне забезпечення депо запчастинами і ремонт рухомого складу.
За твердженням водіїв, близько 80% машин депо є більшою чи меншою мірою аварійними, при цьому на них здійснюється перевезення пасажирів. Через відсутність реакції з боку адміністрації депо, водії змушені брати на себе відповідальність за можливі аварії та ризик пасажирів. Зокрема, вкрай небезпечним стає перевезення на складних ділянках дороги, таких як Подільський узвіз у Києві.
Шестеро водіїв подали судові позови з приводу порушення їхніх прав до директора тролейбусного депо №2 Василя Назарчука та КП «Київпастранс». У працівників депо законно оформлений трудовий спір із адміністрацією, що дозволяє в разі невиконання їхніх вимог розпочинати безстроковий страйк через 7 днів після попереджувальної акції. Якщо конфлікт дійде до цієї фази, через тиждень тролейбусний рух на більшості маршрутів правого берега Києва може бути цілковито паралізований.
Мирослав Якібчук, голова Національного форуму профспілок України – об’єднання, яке взяло під свій контроль вирішення конфлікту на підприємстві, – повідомив, що відповідно до профспілкового моніторингу трудових конфліктів, КП «Київпастранс» є одним зі стабільних «антилідерів». Профспілковий лідер також повідомив, що направив Київському мерові Леоніду Черновецькому вимогу якнайшвидше вирішити питання про доцільність перебування Василя Назарчука на посаді директора тролейбусного депо № 2 та звернувся до уряду з проханням невідкладно втрутитися у ситуацію.
Водночас, за словами Мирослава Якібчука, у багатьох містах України спостерігаються системні проблеми комунального транспорту. Найпоширеніші серед них такі:
Зниження й затримка зарплат працівникам.
Критична ситуація із зарплатами працівникам міського електротранспорту склалася у багатьох містах України. Зокрема, в Харкові, де борг водіям комунального транспорту склав 9,5 млн. грн. У Черкасах через 3-мільйонну заборгованість із зарплати днями був розпочатий страйк за участю 400 працівників комунального підприємства «Черкасиелектротранс». Схожа ситуація у Вінниці, Дніпропетровську, Луцьку, місті Антрацит Луганської області.
Істотне погіршення умов праці працівників комунального транспорту в Україні.
Неналежні умови праці залишаються гострою проблемою працівників комунального транспорту, що є не лише проблемою окремих трудових колективів, а й питанням безпеки пасажирів. Зокрема, йдеться про порушення правил перевезень з вини адміністрацій підприємств, коли ризику піддається життя водія та пасажирів – аварійний стан рухомого складу, відсутність повноцінної системи наркологічного контролю (тестування на тверезість і стан здоров’я), неналежний рівень безпеки при перезмінках водіїв та кондукторів.
Безправ’я працівників перед їхніми адміністраціями.
Трудові відносини між дирекцією підприємств та працівниками часто реалізуються поза правовими межами. Працівники транспорту, особливо т.зв. «іногородні» часто змушені працювати напівлегально і жити в нестерпних побутових умовах – без нормального харчування й гігієни. Це зумовлює їхню цілковиту залежність від адміністрацій транспортних парків і не дозволяє захистити свої права. Таким чином, катастрофічне становище водіїв ставить під загрозу життя пасажирів.
За словами профспілкового лідера, щоб ліквідувати проблеми у сфері комунального транспорту, треба:
запровадити жорсткий контроль за коштами, які влада виділяє адміністрації транспортних підприємств на компенсацію пільгового проїзду і виплату зарплат;
покарати всіх чиновників і керівників, причетних до махінацій і корупційних схем;
виключити можливість виплати працівникам транспорту зарплат «у конвертах», які узалежнюють їх від волі членів адміністрацій і унеможливлюють судові форми впливу на них;
забезпечити працівникам сфери, передусім водіям, адекватні умови праці і побуту, які б виключили аварійні випадки через погіршення здоров’я і недотримання правил безпеки перевезень;
створити умови для повноцінного профспілкового руху в межах сфери комунального транспорту, завдяки чому працівники зможуть ефективніше відстоювати свої права.
__________________________________________
14 березня 2010 Відкритий лист керівництву України:
Відкритий лист керівництву України:
Президенту України Віктору Федоровичу Януковичу
Прем’єр-міністру України Миколі Яновичу Азарову
Голові Верховної Ради України Володимиру Михайловичу Литвину
Уповноваженому Верховної Ради з прав людини Карпачовій Ніні Іванівні
Шановні керівники та захисники прав Народу України!
Звертаюся до Вас як Президент Української незалежної ради єврейських жінок, яка, відповідно до свого статусу, захищає права і свободи жінок, а також дітей і членів їх сімей.
Українська незалежна рада єврейських жінок(УНРЄЖ) входить до складу Міжнародної ради єврейських жінок ( МРЄЖ-ICJW), (головний офіс в Ізраїлі), є філіалом Європейської ради єврейських жінок (головний офіс в Англії). МРЄЖ представляє інтереси єврейських жінок по всьому світу.
Створена у 1912 раці МРЄЖ представлена 52 жіночими організаціями в 47 країнах світу, які борються за соціальну справедливість й добробут для всіх рас та віросповідань. МРЄЖ забезпечує право голосу жінок у всьому світі. А також захищає права жінок, сімей та їх національну самобутність. МРЄЖ представляє єврейських жінок із всіх верст населення на всіх важливих міжнародних форумах. Стратегічним положенням МРЄЖ є протистояння та реагування на протиправні дії відносно єврейських громад та жінок в цілому. В Організації об’єднаннях Націй (ООН) МРЄЖ має консультативний статус недержавної організації (НДО). При Економічній та Соціальній Раді (ЕКОСОР). Й має постійні делегації в Нью-Йорку, Женеві, Відні й Парижі. Представники МРЕЖ регулярно присутні на засіданнях Генеральної Асамблеї ЕКОСОР, ЮНІСЕФ та ЮНЕСКО, де приймають участь в консультаціях разом з іншими НДО. МРЄЖ також представлена в Раді Європи, в Європейському Жіночому Лобі, Раді релігій світу й Міжнародній Коаліції з прав людини.
Суть мого звернення, в наступному: мене обурюють беззаконня, які творяться на вулицях Києва. Про ситуації в інших містах України, я повідомлю Вас додатково, після отримання відповідної інформації. Хочу уточнити, що про таке беззаконня мене інформували і раннє. Але вчорашній випадок обурив мене до глибини душі. Можливо тому, що я стала його очевидцем.
Учора ввечері біля Бессарабського ринка я бачила сумну картину. В автомобілі за кермом сиділа жінка. На колесо машини був встановлений пристрій для блокування руху. А паркувальники вели з нею діалог. Жінка одна. Паркувальників троє. Кремезні, широколиці, широкоплечі чоловіки, разів в п’ять більші кожний за своєю масою ніж ця жінка, пояснювали їй, що вона не права.
Якщо в під’їзді до жінки підійдуть три богатирі, перетнуть шлях до відступу і будуть вимагати гроші, – це буде називатися хуліганством і пограбуванням. А якщо те ж саме відбувається в центрі міста Києва? Жінці перешкоджають виїхати, заблокувавши машину, і вимагаючи штраф непомірних розмірів. То як це називається? І за що цей штраф? За те, що вона порушила правила паркування і заїхала на територію, орендовану Київтранспарксервісом.
У Київтранспарксервісу територія є, а в киянина, якому по праву належать 10 соток київської землі, цієї території немає. За непосильну роботу з встановлення і зняття блокіратора, в середньому півтори-дві хвилини на весь процес, дужі хлопці вимагають тризначну суму в гривнях. При цьому іншу роботу: допомогти безпечно виїхати зі стоянки, обладнати стоянку зручними позначеними паркувальними місцями, та хоча б поставити автомати у зручних місцях, а не за квартал від припаркованого авто, ніхто не поспішає. А поки що, залишивши свої справи, станеш пробиратися по крижаним кочугурам вздовж стоянки у пошуках автомата, браві хлопці з блокіратором встигнуть спіймати авто за колесо.
Попереднє керівництво країни залишило всім нам багато важкого спадку. У тому числі і цей узаконений рекет на межі бандитизму. Приватні структури мають право штрафувати і отримувати штрафи, використовуючи при цьому Постанову Кабміну. За шматок київської землі, на якому поставлена на якийсь час машина, вимагають і отримають штраф ті, кому ця земля не належить.
За Конституцією України земля не є власністю приватних осіб. А штрафи як раз отримують приватні власники стоянок. Вони не сіють і не орють, не обладнують стоянки, не розчищають підходи до них у зимовий час і не охороняють машини. Проте отримують за кожну провину третину від мінімальної місячної зарплати, встановленої в Україні.
Крім полегшення гаманця, тобто нанесення матеріальної шкоди, вони жорстоко тиснуть на психіку людини, порушують її права і свободи, в тому числі і право на вільне пересування, посягають на особисту власність, зневажають права автомобілістів, які справно платять податки, – і все це легально, користуючись Постановою Кабміну.
Просимо Вас скасувати антилюдські Постанови попереднього Кабміну і розробити такі правила і положення про паркувальні майданчики , щоб вони відповідали Законам України, європейським стандартам і поважали людську гідність й людські права.
З повагою,
Гройсман Елеонора Наумівна,
Громадянка України
Мати двох дітей
Киянка в тринадцятому поколінні
Президент Української незалежної ради єврейських жінок
Президент громадської організації «Група підтримки екологічного усвідомлюваного батьківства «Фенікс»
Віце-Президент Єврейського форуму України
Віце-президент Асоціації недержавних громадських організацій
Засновник та видавець журналу «Спецназ для родителей»
Співзасновник газети «Київ єврейський»
Кандидат в мери Києва на виборах 2008 року
Член Спілки журналістів України, акредитована при Верховній Раді України
Керівник програм з захисту громадянських прав євреїв України
Представник в Україні Координаційної Ради об’єднаннях організацій російських співвітчизників в Нідерландах
Представник в Україні Центра євреїв Бенілюкса
Відправлено адресатам рекомендованими листами Укрпоштою 14.02.2010 року
Дорогі автомобілісти!
Якщо Ви вважаєте, що дії паркувальників стосовно Вас незаконні і Ваші права були порушені, пишіть на адресу:
eleonora@groisman.com.ua
В подальшому я буду направляти Ваші скарги в адресу керівництва держави та міжнародні правозахисні інстанції.
В дальнейшем все новости на портале “Киев еврейский”