Слушать радио киев еврейский

Агресивної реклами компанії «Гемафонд» в обмінних картах вагітних більше не буде

Июль 29th, 2010 | by admin |

Громадські організації «Українська незалежна рада єврейських жінок» (УНРЄЖ) та «Група підтримки екологічного усвідомлюваного батьківства «Фенікс» дійсно змогли дієво відреагувати на скарги вагітних жінок щодо агресивної реклами Гемафонду, яка міститься в їх обмінних картах. Головне, ми зуміли запобігти психічному тиску на тисячі майбутніх мам.

На спільному засіданні членів наших громадських організацій 24 квітня 2010 року були розглянуті різні типи обмінних карт, що були надані разом зі скаргами вагітних. Учасники зборів прийшли до висновку, що реклама Сімейного банку пуповинної крові Гемафонд (ТОВ «Гемафонд») в обмінних картах вагітних дійсно є недоброякісною та агресивною, порушує етичні норми , спричиняє психічний тиск на вагітних заради досягнення комерційних цілей компанії.

Загальним рішенням зборів члени засідання уповноважили Президента УНРЄЖ Елеонору Наумівну Гройсман направити колективну скаргу в державні структури та здійснювати контроль за реагуванням на неї. Елеонора Гройсман направила Відкритий лист про факти недоброякісної реклами ТОВ «Гемафонд» Президенту України Януковичу Віктору Федоровичу, Прем’єр-міністру України Азарову Миколі Яновичу, Голові Верховної Ради України Литвину Володимиру Михайловичу, Голові Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі Костицькому Василю Васильовичу, в Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) Юкіе Мокуо, Голові Комітету Верховної Ради з питань охорони здоров’я Бахтеєвій Тетяні Дмитрівні, Голові Комітету Верховної Ради з питань боротьби з організованою злочинністю і корупцією Калєтніку Ігорю Григоровичу, Міністру охорони здоров’я Митнику Зіновію Миколайовичу.

Національна експертна комісія з питань захисту суспільної моралі провела експертне засідання за наданою скаргою. Експерти НЕК поділили стурбованість громадськості з приводу негативного впливу агресивних рекламних повідомлень в обмінній карті на стан здоров’я громадян України. Та виразили свої побажання позитивних зрушень у цій сфері. Вони надали рекомендації Міністерству охорони здоров’я України, враховуючи, що обмінні карти вагітних жінок затверджуються МОЗ, а розміщення реклами на їх сторінках знаходиться у компетенції цього центрального органу виконавчої влади.

Таким чином, реклама ТОВ «Гемафонд» була визнана агресивною вагітними жінками, членами громадських організацій та підтверджена експертами головного експертного органу України Національною експертною комісією з питань захисту суспільної моралі.

Як повідомив Президента УНРЄЖ Е.Н. Гройсман Заступник Міністра охорони здоров’я Р.В. Мостовенко в листі № 04.02.24-Д-1/19/1504,
«враховуючи пункт перший статті 8 та пункт перший статті 21 Закону України «Про рекламу» МОЗ України попередило ТОВ «ТЕДДІ ГРУПП» та Громадську організацію соціальних ініціатив «Просвіта» про неприпустимість розміщення реклами лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації без погодження з МОЗ.

ТОВ «ТЕДДІ ГРУПП» розірвало угоду з компанією «ГЕМАФОНД» стосовно розміщення реклами Сімейного банку пуповинної крові в обмінних картках вагітних і копію цього документу надано в Міністерство охорони здоров’я».

Метки:

Sorry, comments for this entry are closed at this time.